12 Nisan 2014 Cumartesi

Kamera Arkası...!


Blog sayesinde;birçok güzel insan ve birçok hayata sahip ve şahit oluyoruz.
Hiç görmediğimiz hâlde acısıyla üzülüyor, sevinci ile biz de mutlu oluyoruz.
Bazıları kendisini ifşa ederken, büyük bir çoğunluk -buna bende dahil- kendisini ifşa etmekten kaçınıyor.
İnsan ister istemez merak ediyor,kimisi bunu arkadaşlığa dönüştürüyor hatta :)
Bende birçok insanı merak ediyorum,henüz tanışma fırsatım olmadı ama ilerde olur inşallah.
Ama tek merak eden ben değilmişim ki: Nabrut da çok güzel bir "mim" oluşturmuş.

Demiş ki; -arkadaşım,sen bu postlarını nasıl bir ortamda hazırlayıp,yayınlıyorsun?
Hadi seni göremiyoruz, bari nasıl bir ortam şartlarında yazıyorsun, hele bi gösteri ver ahahha :))
Evet,yukarıda da görmüş olduğunuz üzere,böyle bir masa ortamında hazırlıyorum :)
(Gerçi pek hazırlayamıyorum da :)


Yakın zamanda aldığım ve okuduğum kitapların bir bölümü, kalemlerim, yeğenimden arakladığım not defterim;genelde sevdiğim dizi,film ve kitapları not ediyorum.
Nezle olduğum için bolca selpak ve ıslak mendil bulunduruyorum bu aralar :)
Su içemeyen bir insan olarak,böyle cam şişede her daim su bulunduruyorum yanımda.Böylelikle aklıma geldikçe içmem daha kolay oluyor.
Yeni bantlar buldum kırtasiyeden onlarla tatlı tatlı bakışıyoruz.
Lip balm elimin altında olur genelde,tabii normalde bu kadar düzenli değilim :) kahve ve çay bardakları, abur cubur paketleri de eşlik eder masama :))


Masaüstü'mde de; Çin'in "feng huang"  şehrinden muazzam bir görüntü var, sevdiğim şehirlerden resimler olur genelde.
Bakıp bakıp hayal kurarım oradaymışım gibi! :))

Ben de bu mim'i eğer cevaplamak ister iseler;


paslıyorum :))






7 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Şahanesin!
bu kadar açık çalışma ortamını gösteren olmadı çok sevdim bu yazıyı *.*
En çok pembe mouse'nu sevdim.Şimdi çok daha gerçekçi oldu herşey sanki.
Kendimi ifşa etmeme sebebim daha özgür yazabilmek.herkesin kendine özgü nedenleri vardır elbet
ama bir gün bizde burada rastlaşıp gerçek hayatta tanışanlardan oluruz kimbilir.
Yüreğine sağlık.
AYrıca masa üstünü çaldım :*

bircanın renkli dünyası dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
bircanın renkli dünyası dedi ki...

ohh valla mıs odan *-*


banada beklerım sevgıler

parfümümün kokusu dedi ki...

Nabrut,
Ahahha :)) teşekkürler.
Pembe mouse'm daha yeni, abimin hediyesi sağ olsun :))
Ben de aynı sebepten daha iyi ve özgürce yazabilmek için :)
Çalmak ne demek, beraber sandalla açılabiliriz :)) ve dediğin gibi belki birgün tanışırız :)

Bircan,
Çok teşekkürler :) kendimi en rahat ve huzurlu hissettiğim yer gerçekten :)

Unknown dedi ki...

Çok güzelmiş valla bende yaparım ki evime gidince bunu sizin ortam çok güzel

parfümümün kokusu dedi ki...

Teşekkür ederim :) yapın tabii :)
Kendimizi mutlu hissetmemiz için...!

parfümümün kokusu dedi ki...

Teşekkür ederim :) yapın tabii :)
Kendimizi mutlu hissetmemiz için...!