17 Şubat 2014 Pazartesi

Viaport / "Kipa" Kitap Kampanyası...


Geçen haftalarda havanın güzelliğinden faydalanmak amaçlı; ablam ve yeğenlerimle "Via port" a gitmiştik.
Gerçi kendisi neredeyse İstanbul'un çıkışında (Kurtköy) ama gittiğinize değiyor.
Lunapark, yapay göl ve açık alan mağazaları ile güzel vakit geçirebileceğiniz bir ortama sahip, "AVM'ler" de olduğu gibi kapalı alana sıkışma derdi yok, bu anlamda çok sevdim.Keşke yakın bir alanda olsaydı :)
Gelmişken mekanda bulunan "Kipa" ya da uğradık.
Ve girişte bizi, indirimli kitaplar karşıladı :)
Çoğunlukla; "Epsilon,Martı,Can,Altın  ve Eftalya" yayınlarının kitapları vardı.
Almak isteyenler ve merak edenler için resimlerini çektim, gerçi acele ettiğimizden fazla detaylı çekemedim ama idare edeceğiz artık :)

Yer kapladığı için resimleri küçültmek zorunda kaldım,üzerlerine tıklayarak daha ayrıntılı görebilirsiniz.


"Can yayınları" nın fiyatı 7.90 idi.


"Eftalya yayınlarının" fiyatı da 7.90 idi.





"Epsilon yayınlarının" fiyatı da 7.90 idi.




4,5 ve 6.90 arası fiyatlar...







10 tl 'lik kitaplar...













Birde konudan bağımsız bir kampanyadan da bahsetmek istiyorum. İnstagram da paylaşmıştım ama birde buradan haber vereyim. "Bim" de "Elidor Onarıcı Bakım " serisi deneme fırsatı amaçlı set halinde "10 tl " idi.Ben çok severek kullandığım için hemen aldım.Umarım henüz bitmemiştir kampanya, çünkü kaçırılmayacak bir fırsat :)



3 yorum:

Syhn dedi ki...

tek tek inceledim.
safiye sultanı alabilirdim denk gelseydim de buralarda neyseki bir kipa yok :)))

parfümümün kokusu dedi ki...

Ben de nasıl olduysa kendimi frenledim ve hiç kitap almadan çıktım.Artık sırf ucuz diye kitap almayacağım, sadece merak ettiklerimi ve bana bir şey katacağına inandığım kitapları alacağım :)

Gülşen Yıldız dedi ki...

Merhaba. Çok güzel bir blog yapmışsınız çok hoşuma gitti. Özellikle bu kitap paylaşımınız çoh hoşuma gitti. Ben kitap okumayı çok seviyorum. Kitaplar insanlara geçmişin bilgeliğini, mirasını aktarırlar. Geçmişin mirasına sahip çıkmak gerekir. Ben kitap okumayı miras avukatı tutmaya benzetiyorum. Çünkü kitap okumak geçmişten kalan mirasına sahip çıkmak ve miras davası açmak gibi oluyor. Çünkü biz mirasımıza sahip çıkmazsak başkaları gelip sahip çıkacaktır.

Bilinçlenmek için de gene kitap okumaktan başka çaremiz var mı?