23 Mayıs 2013 Perşembe

" Küçük İbo " #1

 
90' lı olupta bu diziyi izlemeyen çocuk yoktur sanırım.
Varsa da bravo,çokta birşey kaybetmemiş!
 
***
Sanırım 6 yaşlarındaydım  bu dizi yayınlandığında,nasıl 16 yıl geçmiş anlamadım.
Youtube'da rasladım bu videoya,hala bile aklımdadır o sahne.
Nasıl unatabilirim ki, 80  bölümlük dizinin her bölümünde,"İbo" yengesi'nin adını duyduğu her an, bu sahneyi hatırlardı,yani bizler de tekrar tekrar izlerdik :)
Hala yengesinin; "ibooooooooo" derken ki surat ifadesini,İbo'nun gözlerini açıp,ağzını yalayışını
an be an hatırlıyorum :)
Zaten dizi de bu sahneden ibaret!
 
Devamı gelecek...
 

7 yorum:

Unknown dedi ki...

evet ya hatırlıyorum bu sahneyi :) nerden de aklınıza geldi :)

parfümümün kokusu dedi ki...

Hiç çıkmadı ki :)
Hem youtube'da da görünce paylaşmak istedim :)

justuntitled dedi ki...

90'lıyım, hayal meyal hatırlıyorum :D Güldürdün teşekkürler :)

Ş.A. Hukuk dedi ki...

Sen çok yaşa emi :))) Nasıl denk geldin buna çok güldüm yahu :D:D

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

:)) ya bir kare bile izlemedim desem:))bu videoyu da ilk kez duyuyorum açıp onu da izlemiyorum,bunlar için kıyamam zamanıma.))

parfümümün kokusu dedi ki...

justuntitled,

90'lı olmak bir şeref yahu :)keşke yeni bölümünü izliyor olsaydık :(

Şebnem,
Aslında ben "luz carita'ya" bakınıyordum,bu çıktı karşıma :)
gerçekten tam gülmelik :)

Nalan,
dediğim gibi,çokta birşey kaybetmemişsiniz,zaten 80 bölümlük dizinin özeti bu sahne :)ama yinede insan özlüyor o yılları :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bu sahneyi hatırlayamadım ben küçük onurcuydum bi kere :)