18 Mart 2013 Pazartesi

Ayten...!

 
Malumunuz cuma günü  Beyaz Show da "Kelebeğin Rüyası" ekibi vardı.
Bende herkes gibi ekrana kitlendim.
Tabii bunun nedeni Kıvanç ve Mert'ti...
Farkındaysanız isimleriyle hitap ediyorum o kadar samimiyiz yani...!
 
Mert ve dudakları (öğhümm öhüm!) pardon samimi tavrı ve gülümsemesiyle yine muhteşemdi :)
Yalnız Kıvanç çok doğal ve içtendi,diğer programlar da çok kasıntı duruyor ve sürekli sorulan sorulara, "özel hayatımı konuşmayı sevmiyorum"dan başka cevapvermiyordu,lâkin bu programda artık ekibinde enerjisiyle mi yoksa özel bir hayatının olmadığının,her an her saniye kameralarca takip edildiğinin farkına varmış olmasından mı nedir çok rahattı.
 
Hatta ve hatta şiir denmesede bir dörtlük bile okudu,Ayten...!
 
 Tabi bunun üzerine birçok hayranı mahkemeye başvurup İsmini "Ayten" yaptırmış,doğan birçok kız çocuğuna Ayten ismi konmuş,hatta Dubai'li bir  iş kadını "Ayten" adında televizyon kanalı açmış :)) en merak uyandıranı ise Ayten adın da 35'lik bir bayan,şiirde ki Ayten'in kendisi olduğunu iddia etmiş...!
 
Olay şiir'i dinleyelim,
 
 
Bir de Kıvanç'tan daha iyi okuduğunu,hatta ve hatta şiiri kendisinin yazdığını iddia eden
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN 'dan dinleyelim,
 
 
Tabi konuklar,Mert ve Kıvanç'tan ibaret değildi;"Belçim ve Yılmaz Erdoğan,Ahmet Mümtaz Taylan" üçlüsü de vardı ve gerçekten çok eğlenceliydi.
 
BKM ekibinin hazırladığı skeçte güzeldi,özellikle oğuzhan'nın Kıvanç için; "sarııııııı" dediği bölümde ben koptum :)
 

Hele birde,dayak sahnesi meselesi :)

 
 
Kısaca ben çok eğlendim hatta yeniden izlemeyi düşünüyorum :)
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum:

Ş.A. Hukuk dedi ki...

Bende izledim gerçekten çok iyiydi :) Ayrıca film muhteşem,tüm şiir severler için :))

parfümümün kokusu dedi ki...

Evet ya çok eğlendim,birde işler güçler ekibi ve Göksel geldiğinde bu kadar eğlenmiştim :) filmi izleyemedim ki ya :( ygs zalımsın :)