25 Şubat 2013 Pazartesi

Nil/Rüzgar Erkoçlar...!


Kendisini "Emret Komutanım" dizisinden ve Cem Yılmaz ile çektikleri reklam filminden tanıyorum.
Geçenlerde internette "erkek" olduğu yönünde haberler çıkmış ve birkaç da fotoğraf konulmuştu.Duyunca o kadar da yadırgamadım,nedense kendini belli ediyordu zaten;stil olsun,mimikler olsun özellikle saç kesimleri ile bayadır hazırlıyordu bence kendini ve çevresini...
Yalnız ben sadece kılık kıyafet ve saç kesiminden ibaret sanırken meğer baya "erkek" olmuş kendisi.Ayrıca tıbben bu kadar gelişildiğini de bilmiyordum.Belki de en çok ona şaşırdım :)
 
Birde kızken çok tatlı ve güzel olan insan,erkek olunca nasıl da değişmiş :)Tabi estetik açıdan olduğu gibi hormonsal açıdan da tedavi görmüş ve sonuç bu...!
 
Kendisi en güzel açıklamayı zaten " Ayşe Arman "a yapmış,iyi de olmuş.
Kararından ötürü eleştirecek yada yargılayacak değilim,lâkin benim kafamda bir soru oluştu şimdi :)
 
Rüzgar'ı askere çağıracaklar mı?
(Evet direk aklıma gelen bu,  :)) )
 

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Yamak ahmette oynarken baya güzeldi kız. şimdi bilmiyorum.. Çok garip bir durum. umarım. aayy çok garipp! :)

Ş.A. Hukuk dedi ki...

çok şaşırtıcı ya !

Voodoo Baby dedi ki...

Ahahah :D normalde muaf oluyor tabii askerlikten ama ben duyduğumda aynen senin gibi pek garipsemedim. Hatta şahsi fikrim çok da yakışıklı olmuş :P

yasem dedi ki...

yazık olmuş kıza

)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

ALLAH YARDIMCISI OLSUN

Unknown dedi ki...

Allah akıl fikir versin yadırgamadım ama şaşırdım sadece. .

parfümümün kokusu dedi ki...

Şairin Defteri,
Aaa! siz diyince hatırladım,gerçekten orda da oynuyordu değil mi? :)
ben nedense garipsemedim dediğim gibi,zaten seziyordum biraz :)

olur gider,
Bence birçok insanın önünü açıcağa benziyor :)

Voodoo Baby,
:) muaf demek ha haksızlık,madem erkek oldu hakkını vermeli :))
ben pek yakışıklı bulmadım ya:) tipim değil (allah'ım neler diyorum):)

Yasemin,
Bencede,ama öyle mutlu olacağını düşünüyor,umarım pişman olmaz :)

Seyyah Gül,
Amin...

Sevimli,Mutlu,Huzurlu,
Aslına bakarsan ben durumdan memnunum,çünkü diğer türlü de çok kasıntı duruyordu :) şimdi özünü bulmuş :)

Rapunzeliçe dedi ki...

Ya onunla geçmişte sevgiliyi oynayan erkekler ne düşündü acaba. Bende onu merak ettim:)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

ydırgamak değilde 3 çocuuk annesi olarak ürküyorum bu tür haberlere,allah hiç bir anne babaya yaşatmasın bu durumu

Unknown dedi ki...

Ben kötü oldum neden bilmiyorum ama bazen acaba şuan nasıldır diye düşünüyorum. Sanki yakınımmıs gibi buruk oldu içim. Yaşayacaklarından ötürü, piskolojisine etki edecek çevre etmenlerin onda yarattığı şeyleri tahmin ettikçe. Allah sabır versin ona. Onu anlamamız imkansız.

parfümümün kokusu dedi ki...

Rapunzaliçe,
Aynen ya bende düşündüm onu,içleri bi burkulmuştur herhalde :)

nanemaydanoz sofrası,
Çok haklısınız her iki açıdan da zor bi durum :(

Yeliz,
Zor evet,ama kendisi bence herşeyi düşünmüş,ölçmüş biçmiş...
Diğer türlü daha güçsüzmüş,böylesi onun için hayırlı olur umarım:)

! * ♔ ♥... !*~ ღ tokkii autumn 토 끼 가 을 ღ ~*!:♡ ♔ * dedi ki...

nice blog

love your post

http://xsnowxstarzxchocoxbaby.blogspot.sg/

sevda s. dedi ki...

Evet karar onun beden onun bedeni saygı duyuyorum ama çevremizde değil ya kabullenmek kolay.... Meme kanseri nedeni ile tek göğsü alınan bir tanıdığıma herkesin nasıl baktığını hatırladım da iyi ki benim çevremde değilmiş dedim :)