29 Aralık 2012 Cumartesi

Ah o günleri bir daha vermez mi?

      Bu aralar nedense,kulağım hep eskileri arıyor.Böyle özlem gidermeye çalışıyorum sanırım :)


İnan bana çok geç değil
Mevsim bahar daha kış değil
Bir kez daha dayanamam
Kalbim nasır ama taş değil
Bir deli rüzgar esse bir yerlerden
Savurur mu, götürür mü beni bilmem
O deli aşık mazide kaldı artık
Dönecek mi geriye onu bilmem
Hiç zaman olmaz mı, geri gelmez mi
Savunmasız duygular
Ah o günleri bir daha vermez mi
Acımasız şu yıllar
 
                                                                                                 Nilüfer Örer-Mevsim bahar

6 yorum:

Ş.A. Hukuk dedi ki...

Çok sevdiğim bir şarkıdır, tekrar dinlemek öyle hoş oldu ki :)))

sevda s. dedi ki...

Ben de çok severim, iyi oldu hatırlattığın canım :)

parfümümün kokusu dedi ki...

Öle mi? çok mutlu oldum,zamanın eskitemediklerinden bence şarkılar...

Kitap Eylemi dedi ki...

eskiler başkadır:)

Güney Kore ve Ben dedi ki...

Son yazım seni ilgilendiriyor =)

parfümümün kokusu dedi ki...

Hemen bakıyorum :))