6 Kasım 2012 Salı

Trololo Sing Along! Gitsin dertler ohohohooh :)))

    Her sabah güne "Çamlıca"nın enfes manzarasıyla uyanmak gibisi yok.Küçük eyfel kulesini andıran direkleri  'kurşunasker'ler gibi sıraya dizilmiş bi şekilde selam ederler bana sağolsunlar :))
     Şuan kehanetli bir hava hakim (yazının sonu nereye varacak bende bilmiyorum) ahh! şimdi akıllı telefonum olaydı da şöle instgram dan fotoğraf çakaydım ama malesef  özenti gençlik furyasına kapılamiciğim :)

**********************************************************************************


   Biraz önce " sema " bir post yapmış, daha doğrusu "mim"  depresyondan çıkaran şarkılar diye, bende tam odamın içini kararttığı gibi, ruhende depresifleştiren havanın etkisiyle sıkılmış olacağım ki;çocukluğumdan bu yana büyük bir zevkle dinlemiş olduğum şarkıyı paylaşmak istedim.

(lütfen şarkı eşliğinde okuyunuz)
 
Ahahahha ...!!!
 
Allah'ım ilk gördüğümde tırsmıştım adamdan, gözler ,uzaylı yürüyüşü falan ....
Sonra başladım onla tekrar etmeye, "Ahhhh- ya ya yaaahh " :))
Siz beni üzebileceğinizimi sanıyosun " Ohhhh oohhh oohhh" :))
Ye ye ye yeeehhhh !!!
Zaten cevap niteliğinde " nanna nah nanna nahhhh" :))
Hele ki, 2.40 dakika da bi " Aaiihhhhhhhhhiiiii" si var ki sanki düşmanı,dertleri  tarzan misali salınarak deviriyorsun öle böle değil ...
Final de öle bi kahkaha atıyorum kii ohhh defolsun dertler "hahahahhahah"
Ayarlı oyuncak gibi gidişi yokmu :)))
 
****************************************
 
Ahanda böle anacım kaldı mı  sıkıntı ,tasa ?
 
 
OHHOOOOOHHOOOOO !!!
 
 
 
                                                                          

Hiç yorum yok: