17 Temmuz 2012 Salı

Yeni Ciciler Geldi!

Hey hey! Ben geldiiiiiiiiim! Şimdi siz "Oha be kızım hiç gelmeseydin" tarzı bir cümleyi içinizden geçirmişsinizdir bile. Ama inanın mazeretlerim vardı. Finaller, ödevler ve extra kredi ödevi gibi zımbırtılar yüzünden size vakit ayıramadım. Tabi bir de yaklaşık iki hafta süren bir "kendini ödüllendir" tatiline çıkınca bugüne kadar geciktim. Neyse bebekler gelin biraz dertleşelim.


Şu sıcak yaz günlerinde tembel sivri sinekler gibi oturduğum yerden kalkamaz haldeyim. Bir de bunun üzerine ev psikolojisi nedeniyle paçozluğun doruklarında geziniyorum şu sıralar. Kendimi kısaca özetleyecek olursam; üzerimde pembe şile bezi elbise, parmak arası terlikler ve özensiz topuzumla tamm manasıyla yazlıkçı teyzelere benziyorum (Not: Laf aramızda elbise çok rahat, yaz günlerinde tam ideal tabi ev için :D). Çok sevgili arkadaşım Zıpçıktı siteye modayla ilgili fazlaca katkıda bulunmuş ben yokken ama ben de azıcık bir şeyler attırıvereyim dedim. Şimdi siz "Kız evde bu halde geziyor bize ne önerecek diye düşünüyorsunuz ama ben daha ölmedim hanımlar :)).


Bu yazımda sizlere kendi kullandığım markaların bazı ürünlerinden bahsedeceğim. Kalite dendiğinde benim aklıma gelen ilk marka şüphesiz "İpekyol"dur. Ürünleri hem kaliteli hem de oldukça zariftir. Şahsen ben şifon gömleklerine, ceketlerine ve şapkalarına hayranım. Bu arada elbise modelleri ve rahatlığı da şahane efendim.





Topshop da favorilerim arasında yer alan markalardan biridir. Özellikle kumaşları son derece kalitelidir ve iddia ediyorum ki aldığınız bir Topshop ürününü yıllar boyu kullanabilirsiniz. İpekyol'un daha klasik ve sade çizgisine karşın Topshop daha spor ve cıvıltılıdır. Yani günlük hayatınızda Topshop ürünlerini rahatlıkla ve keyifle kullanabilirsiniz. 

Topshop aynı zamanda abiye kıyafetler konusunda oldukça farklı ve etkileyici bir tarza sahip. 
Eğer iş kadınıysanız, genel olarak resmi giyinmeniz gerekiyorsa veya abiye kıyafetlerde farklılık arıyorsanız klasik giyimin tabularını Park Bravo ile yıkabilirsiniz. (Bende kışlık bir ceketi var ve abartısız bir okul hasta oldu!). Farklı stil, renk ve tarzlarıyla sıkıcı klasik abiye kıyafetleri Park Bravo çekiciliği ile renklendirebilirsiniz.








Evet kuzucuklar bugünlük benden bu kadar... Her zaman şıklık sizinle olsun ve girdiğiniz yerde ilk farkedilen siz olun. Tabi ki parfümsüz bu kıyafetler eksik kalır. Parfüm kokunuz hiç uçmasın der ve huzurlarınızdan ayrılırım.
Aristokrat


2 yorum:

küçük feylesof dedi ki...

Hoşgeldiiiiin ^^

parfumumunkokusu dedi ki...

Hoşbulduk efendim :)