21 Haziran 2012 Perşembe

İÇ SES: "DEPRESİFSİN KIZIM!!! " (MİM)

    Sevgili  fiyuvfit ve Küçük filozof  beni  mimlemiş lakin bu haftalar "lys" sınavıyla mücadele içersinde olduğum için cevaplamam uzun zaman aldı farkındayım ve affınızı dileyerek özür diliyorum.Aslında yanlış insana çattınız iç sesim pekiyi şeyler sölemez benim :)) neyse geçelim hadi mim'e ....

   Aslına bakarsanız pek dinlememeye çalışırım iç sesimi, çünki; hiçbir zaman iyi şeyler sölemez,hep depresif, umutsuz, kaygılıdır.Hani "mazoşistlik" terimi vardırya : "heh " o işte tam benim iç sesim için sölenmiş...
Şuan saat "01:14" iç sesim yat diyo, ama bir yandanda korkuyorum yatmaya niye bilmiyorum akşam olunca içim kabarıyo,uyumak istemiyorum yatağıma girmek bir kabus...
Küçük bir panik atak geçirdim geçen yaz ; o zamandan beri pekbir korkak oldum ; akşam oluyo sanki hava değil de içim kararıyo, midem rahatsızlanıyo yada başım dönüyo hemen iç ses: "tuğba ölüceksin şimdi nefesinde daralmaya başlıcak,gözlerin kararacak ..........! sonu gelmiyo anlayacağınız bu kötü vesveselerin.
Ben eski tuba'yı çok özledim evde tek kalabilen,hiçbirşeyden korkmayan tubayı.
Daha sonra mesela sürekli anne ve babamla ilgili senaryolarım vardır, çocukluğumdan beri böledir hep, aramızda baya yaş farkı olduğu için nedense hep onların ölmesinden korkarım.Aşırı düşkünüm onlara, mesela örnek vermek gerekirse şuan hangi yaşıtım(21) sırf anne ve babasını memnun etmek için 6 yıl boyunca bütün yazını boktan, bakkalı bile olmayan bir köyde geçirir.Ayrıca Allah aşkına şu türk erkekleri şöle emekli olunca direk köye yazlık ev yapmasın nolur ya biz çocuklarınızıda düşünün "şehirden indim köye" olmuyo malesef olmuyo ...
Allahtan baktı ailem ben kafayı yiyorum bu sene beni götürmediler,abimlerde kalıyorum.He rahatmıyım yok. İşte değilim iç ses giriyo devreye: "hayırsız evlat , ya annenle babana bişey olursa ömrün boyunca vicdan azabı çekiceksin,onlar sensiz napıcak;annen rahatsız doğru dürüst iş yapamıyo kimbilir nasıl zorlanıyo şu "lys" bitsindesende git -ama- ya yine depresyona girersen o zaman onlar daha çok üzülüyo pişmanlık duyuyo sen en iyi burda kal arada ziyarete git -evet evet en iyisi bu...
İçinizi kabarttım demi işte benim hepböle nasıl kurtulucam bilmiyorum.Ben "terazi" burcuyum ve herşeyi en ince ayrıntısıyla düşünürüm ve hep mantığım ön plandadır ve hiçbir zaman "an"ı yaşamam sanırım ondan.
Aslında yazcak çokşey var ama iç ses olarak pekiç açıcı şeyler yazamıyacağım için kısa kesiyorum.

Valla isteyen cevaplasın "mim"i ........ :))

Dipnot: Aslında yazının bu kadar depresif olmasının nedeni şuan gece yazıyor olmam, gündüz olsa daha eğlenceli olurdu emin olun :)

                Birde bu şarkıyı eklemek istedim bu aralar pekbir dinler oldum...

4 yorum:

semmma dedi ki...

a aaa hiç oldu mu:( azıcık rahatla..

parfümümün kokusu dedi ki...

ah ah keşke rahatlasam ama çocukluğumdan beri böleyim ya sanırım yedisinden yetmişine misali hepte böle kalıcam gibi geliyo şöle rahat bi insan olabilsem umursamaz bencil...

Unknown dedi ki...

Bencede rahatla biraz.Bu kadar herşeyi kafaya takma:(

parfümümün kokusu dedi ki...

Sağol deryacım, aslına bakarsan cidden takılcak şeyler değil ama herşeyi en ince ayrıntısıyla düşündüğüm için böleyim sanırım :)