22 Şubat 2012 Çarşamba

Protect The Boss (Patronu Koru)



Artık her hâlde Kore'ye ve onla ilgili her şeye (film,müzik,dizi vb.) hayranlığımı anlamışsınızdır. Bende her boş vaktimde genelde "Kore dizisi" izlerim.
 Geçenlerde yine, canım sıkılmış boş boş takip ettiğim bloglara göz gezdiriyorum.
Baktım kore delisi adlı blogda arkadaş "Protect The Boss " adlı diziyi o kadar güzel anlatmış ki hemen izlemeliyim dedim,birde ne göreyim hayranı olduğum" jyj" üyesi "jea joong"da oynuyor,durur muyum hemen izlemeye başladım ve 18 bölümlük diziyi 3 günde bitirdim :)) Zaten Kore dizilerinin diğer güzel özelliği de bölüm sayılarının azlığı ve bizdeki gibi saçma sapan bir senaryoyu tam 3 sezon, izleyiciyi aptal yerine koya koya izletmiyolar.Sıkılmadan izliyosunuz.
 Uzun uzun konuyu anlatmayacağım "kore delisi" adlı blogger arkadaşım çok güzel anlatmış buradan okuya bilirsiniz :))


                                                           Yönetmen:Son Jung-Hyun
Senarist: Kwon Ki-Young
Yayın Kanalı: SBS
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 3 Ağustos 2011
Yayın Günü: Çarşamba ve Perşembe 21:55
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular
Choi Gang-Hee - No Eun-Sul
Kim Jaejeong - Cha Moo-Won
Min Ji-hye - Seo Na-Yoon
 Cha Ji-Hun  -   Ji Sung        
İş bulmaya çalışan bir kadın (Choi Gang-Hee), sonunda bir sekreter olarak iş bulur. Sonra da yakışıklı patronuna aşık olur.
[Resim: protecttheboss.jpg]

Aslında dizeye sırf "JeaJoon"gun oyunculuğunu görmek için başlamıştım,ama "Cha Ji Hun" beni mest etti.
 Ben ilk defa başrolde kıvırcık saçlı bi koreli gördüm,ayrıca oyunculuğu falanda süper...
 Dizinin sonlarında sadece ona adapte olduğumu anladım ve sevdim ben bu çocuğu (şuan geçmişi arştırılmakta :))
 
[Resim: 20110720040908819.jpg]
Choi Gang-Hee - No Eun-Sul
Esas kızımız oluyor kendileri diğer dizlerdeki kızların aksine narin ve kırılgan değil gayet erkeksi, kız dizideki bütün erkekleri hırpaladı nerdeyse :)) En önemlisi patronu olan ve ileride aşık olduğu Cha Ji-Hun  -   Ji Sung        katlanabilen tek insandı.

[Resim: 20110720040908633.jpg]
Kim Jaejeong - Cha Moo-Won
Sesi gibi oyunculuğuda iyi diyemeyeceğim, çok soğuk ve ruhsuzdu :)) Ama bazı sahnelerde özellikle  Seo Na-Yoon la olan sahnelerinde çok güldüm.Bence biraz daha yolu var oyunculukta :)

[Resim: 20110720040926532.jpg]
Min Ji-hye - Seo Na-Yoon
Bu kızın oyunculuğunu çok beğeniyorum,
 ilk onu "God Of Study" adlı dizide müdüre olarak izlemiştim ve çok sevmiştim bu dizideki saf halleri onu bir kere daha sevmemi sağladı :))

Bence izlemeye değer bi dizi hemde kısa zaten :))

Kaynak : korea-fans

***Zıpçıktı***

Hiç yorum yok: