29 Şubat 2012 Çarşamba

Mimlendimmm :)))


Bir blog sahibinin "blogger" olduğunu anlaması için mutluka "mim"lenmesi lazım.Sağolsun Missbone beni mimlemiş.Kesin bu kız "Terazi" burcu pek sevdim ben :)) Neyse uzatmadan geçelim sorulara ;)

1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı? 
Sanırım kişiliğiminde etkisiyle hayata sanal bakamıyorum herşeyde somutluk nebiliyim realite arıyorum.Bu yüzden; insanların bencilliğini,hayatın adaletsizliğini,ailevi ve güncel problemleri hep kendime yontuyorum ve mutsuz oluyorum.(şimdi çok depresiz görünmüş olabilirim ama yanımda herkesin yüzü hep güler kendi içimde melankolilik var :))
Yani kısa kesersek filmin adı "+Mazoşist" olurdu.Soundtrackinde de ; Paramore-Decode ,Enya -only time ve mutlu olduğum repliklerde de "Ata demirer-Fasulya " olurdu :))) (nasıl bi ruh haline sahip olduğumu anlamışsınızdır )

2-Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Allahhhhhhh derim öncelikle :)) Valla önce kendimi şöle umursamaz bi kız yapardım o kesin, sonracığımı "selin boronkay " olmak isterdim kadın bütün best modellerle iç içe lan :)) Bide kilolarımdan kurtulup
"nicole scherzinger" gibi bi kadın olmak isterdim bu kendim için yapacaklarım ve hayatta yapmak istediğim en büyük şey "Beyaz Saray"ı cami yapıp , özgürlük heykelilin üstünde "Ramen" yemek isterdim :)) (yuhh dediğinizi duyar gibiyim)...

3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
Çocukluğumda izlediğimden mi yoksa bilim kurgu filmleri sevdiğimden midir nedir "Yapay Zeka" bende çok şey bırakan bi filmdi hala unutamıyorum hatta şuan tekrar izleyesim geldi :))
Yapay Zeka - Artificial Intelligence: AI
Biyonik bi çocuğun gerçek bi çocuk olmak istemesi üzerine kurgulu bi film çok etkileyiciydi.
 
4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
Valla öncelikle Kız Kulesinin içinde bi gece konaklamak isterdim.Sonra "İstanbul park"ta son sürat  sınırsızca araba sürmek isterdim:)) Sonra şehirdeki bütün pastaları,kurabiyeleri,ramenleri  ve donat'ları eve stoklamak isterdim :))
 
 
 
5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Son:Ezelin bitmesiyle içimde oluşan boşluğu doldurdu valla zaten aynı yönetmen çekiyo senaryo falan müthiş ...
Kuzey-Güney: Bihter'e yaptığı ihaneti hala unutmasamda ,sevdim ben kuzeyi ,sert görünüşündeki yaşanmamış çocukluğunu güzel ifade ediyo...
Adını Feriha Koydum: Sadece hande ve koray için izliyorum :)) Asıl aşk onlarınki bence :)
 
 
Ehh yeter sanırım :)) Daha pek popüler olmadığım için kimseyi mimlemicem :((( :)))))
 
***Zıpçıktı***
 
 


 

4 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:.)
ne hoş,ne cici bir sayfa bu böylee:)
sıcacık,samimi ve içteen..
çok hoştu mim cevaplarınızı okumak:)
izleyiciniz olmak bana mutluluk verecek emin olun..
bende sizi beklerim sayfama,arzu ederseniz tabiki..
gönül dolusu muhabbetle..
:)

parfümümün kokusu dedi ki...

Çok teşekkürler :)) Beğendiğinize sevindim,ayrıca bloğunuzda çok tatlı gerçekten şimdiye kadar nasıl denk gelmedim şaşırıyorum.Özellikle benim gibi mutfak tutkunu biri için gerçekten hoş bir bloğunuz var takipteyim...

bırtutamkekik dedi ki...

ÇOK NAZİKSİNİZZZ:)
ÇOK MUTLU OLDUM GERÇEKTEN BEĞENMENİZE:)
HER ZAMAN GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK UMUDU İLE..
MUHABBETLE..
:)

BİRDE,YORUM AYARLARINDAN KELİME DOĞRULAMAYI KALDIRIRSANIZ,SİZE DAHA ÇOK YORUM ULAŞACAKTIR..
SEVGİLER..
.)

parfümümün kokusu dedi ki...

Daha acemiyiz tabi teşekkürler uyarınız için hayırlı geceler :)